Podporujeme

Michelské pekárny se připojily k projektu Českého výboru pro UNICEF - charitativní akce "Pečení pro děti" a poskytly koláče pro charitativní prodej na nám. Republiky v Praze dne 31.8.2012. V prodejním stánku jsou výrobky nabízeny zákazníkům za dobrovolný příspěvek. Výtěžek prodeje podporuje vzdělávací projekt "Školy pro Afriku".

 

Pozvánka na dámský pochod noční Prahou

Výjimečné dobrodružství můžete zažít o půlnoci 15.6.2012, kdy začína 20 km dlouhý dámský Midnight Walk 2012 na podporu Domova Sue-Ryder v Michli.
Michelské pekárny jsou přirozeným partnerem michelského domova seniorů Sue Ryder a tak nemohou chybět na výjimečné akci právě na podporu tohoto Domova.
Budeme rádi, pokud se přidáte, protože Midnight Walk může jít opravdu každá žena. Jak? Zaplat´te startovné 500,- Kč, obujte tenisky a vyražte. Organizátoři nabízejí i druhou možnost, kterou je tzv. virtuální pochod s názvem "virtuální žena pro všechny". Pokud zvolíte tuto formu účasti, můžete napochodovat až v sobotu ráno na slavnostní snídani, kde můžete ochutnat některé z dobrot firem, které akci podpořily a kterou tato akce končí.

Rezervace míst v pochodu (pro ženy): FAKT JDU
http://www.sue-ryder.cz/benefice/midnightwalk2012.html
Rezervace virtuálních změn (pro všechny): JDU VIRTUÁLNĚ
http://www.sue-ryder.cz/benefice/virtualni-midnight-walk-2012.html

Datum a čas konání :
15.6.2012 ve 24.00 hodin - 16.6.2012 5.15 hodin
Start : Restaurace U Zavěšenýho kafe, Úvoz 169/6, Praha 1
Cíl : Domov Sue Ryder, Michalská 1/7, Praha 4

Startovné : 500,- Kč zahrnuje placku s logem pochodu, přípitek na startu, občerstvení na trati, slevu v dobročinných obchodech, kde budou odpočívací zastávky, snídani v Domově Sue Ryder.

Partněři akce : Pivovar Ferdinand, ČSOB, Michelské pekárny a.s.

Přejeme všem dobrý pocit z pomoci těm, kteří už tuto trat´ absolvovat nemohou.

Midnight walk 2012

 

Michelské pekárny podporují projekt Můj Nový Život

Nadace Národ dětem připravuje od podzimu 2010 kampaň Můj Nový Život Kliniky dětské hematologie a onkologie FN Motol. Kampaň si klade za cíl zkvalitnit život onkologicky léčených dětí a změnit vnímání společnosti k nim. Cílem kampaně je osvěta široké veřejnosti k problematice dětské onkologie a bourání dosavadních předsudků. Kampaň představuje pacienty léčené na dětské onkologii jako obyčejné děti s radostí ze života a vyvrací tak dosavadní představy o zoufalství, beznaději a nevyléčitelnosti dětských onkologických pacientů.

Kampaň Můj Nový Život chystá realizaci řady konkrétních akcí a programů.
K jedné takové akci byly přizvány i Michelské pekárny. Formou věcného plnění, a to poskytnutím velikonočních výrobků k prodeji na stánku v rámci tzv. VIP Víkendu, se připojujeme ke konkrétní pomoci. Ve dnech 31.3. a 1.4.2012 bude v NC Metropole Zličín ve speciálním stánku realizován prodej věnovaných výrobků veřejnosti. Prodej výrobků budou zajišt´ovat osobnosti ze společenského života, výtěžek z akce je plně určen na podporu projektu Můj Nový Život.

Všichni jsou srdečně zváni, přijd´te podpořit správnou věc.

 

Kvalita a spolehlivost je pro nás základním stavebním kamenem, Rozhovor s obchodní ředitelkou Michelských pekáren a.s. paní Radkou Slezákovou pro časopis REGAL


více obrázků

Michelské pekárny jsou pro mnoho lidí známý pojem, jak vnímáte současné dění na trhu?

Pekárenského oboru se dotýká mnoho vlivů. Musíme reagovat jak na obecné ekonomické podmínky, tak na situaci na českém potravinářském i pekárenském trhu. Jestliže chceme uspět, musíme se umět přizpůsobit, musíme si hýčkat svého zákazníka, reagovat na změnu spotřebitelského chování a stále nacházet i v tak starém oboru něco nového. Toto jednoznačně platí i pro Michelské pekárny, což je firma, která za 36 let své aktivní existence ví o pečení a pekárenství opravdu hodně. Zásadní je samozřejmě prvotřídní jakost a široký sortiment. Proto také neustále rozvíjíme výrobky pod renomovanou značkou Dobré Pečivo, kvalita a spolehlivost je pro nás základním stavebním kamenem. V poslední době připravujeme také rozšíření služeb pro naše zákazníky, a proto přizpůsobujeme i vnitřní chod pekárny. Chceme na jakékoli potřeby a požadavky trhu reagovat ještě rychleji a flexibilněji.

Jaké tedy připravujete novinky?

Jak jsem se již zmínila v úvodu, reagujeme hlavně změnami uvnitř společnosti. Jedna z připravovaných změn je například spuštění nového logistického centra, které umožní rychlejší vnitřní procesy pro zpracování požadavků našich zákazníků. V logistickém centru využíváme lépe mechanismy z tradičních odvětví - dopravy, expedice a objednávkové služby. Od tohoto spojení očekáváme větší technickou provázanost, lepší komunikaci a tím i daleko pružnější reagování na požadavky zákazníků. Pracovníci logistického centra budou zodpovědní za daleko větší oblast než doposud. Věříme, že tuto změnu pozitivně pocítí každý náš zákazník.

Zmínila jste změnu spotřebitelského chování. Jak tedy lidé nakupují? V čem jsou patrné změny?

Jistě, nákupní zvyklosti spotřebitelů se mění. Tradiční pekárenké výrobky, jako je pšenično-žitný chléb, housky a rohlíky zaznamenávají obecný pokles spotřeby. To je způsobeno jednak změnou stravovacích návyků, které bohužel ne vždy směřují správným směrem, jednak šíří nabízených druhů výrobků a dostupností rozpékaného pečiva, což ale není totéž, co pečivo čerstvé. Je zřejmé, že spotřebitelé požadují širší sortiment, nové chutě, zvyšují se požadavky na trvanlivost. Zároveň je ale vyhledávána čerstvost, lidé o sebe více "pečují" a sledují, co výrobky obsahují, z čeho jsou vyráběny, odkud a od koho pocházejí. Sortiment se tedy diverzifikuje, což u nás mimo jiné znamená, že nabízíme několik set druhů výrobků v nejrůznějších hmotnostech, baleních, tvarech, druzích. Nadto v naší práci prosazujeme spolehlivost, tradici a skutečné, poctivé řemeslo. Domníváme se, že touto nabídkou dovedeme reagovat na naprostou většinu požadavků našich i nových zákazníků.

 

Ocenění Dožínkového koláče pro Michelské pekárny


více obrázků

Na letošní výstavě Země živitelka 2011, která se pravidelně koná na výstavišti v Českých Budějovicích, získal Dožínkový koláč z Michelských pekáren v soutěži o nejhezčí koláč, první místo. Tuto soutěž pořádá Podnikatelský svaz pekařů a cukrářů v ČR a hodnocení provádí odborná porota a hlasují návštěvníci výstavy a hosté. Je to ocenění šikovnosti nejen pro autory tohoto koláče, ale i pro firmu jako takovou.

Soutěžní koláče, kromě odborné i laické veřejnosti, si prohlédl i prezident republiky Václav Klaus, předseda senátu Milan Štěch a ministr zemědělství Ivan Fuksa.

 

Maxi Metro Dezert

37 let u DP Metro
Pan Zdeněk Šach pracoval u DP Metro od samého začátku a byl mezi jeho prvními zaměstnanci. Letos odchází do řádného důchodu. Proto mu jeho rodina chtěla dát symbolický a speciální dárek, který by jeho celoživotní zaměstnání charakterizoval. Michelské pekárny proto vyrobily pro pana Šacha 154 cm dlouhý Maxi Metro Dezert, který obsahoval 37 jednotlivých kousků. Tolik let pan Šach u DP Metro pracoval.

Přejeme dobrou chut´a do dalších let pevné zdraví.

 

Ocenění pracovníci


více obrázků

Dne 23.5.2010 uplynulo 35 let od zahájení provozu v pekárně v Michli. Čryři zaměstnanci, paní Jaroslava Chudomelková, pan Miroslav Konečný, paní Eva Lechnýřová a pan Karel Paulů, pracují v pekárně od samého počátku a jsou spjati s pekárnou již celých 35 let. Generální ředitel a předseda představenstva společnosti pan Jiří Abraham za účasti odborných ředitelů MP osobně ocenil jejich dlouholetou práci v michelské pekárně.

 

Světový den chleba a největší bochník michelských pekařů

Světový den chleba, svátek s desetiletou tradicí, je každoročně vyhlašován organizací U.I.B. (Mezinárodní unie řemeslných pekáren) na 16. říjen. Letos byl slaven našimi pekaři poprvé. Podnikatelský svaz pekařů a cukrářů České republiky uspořádal k tomuto dni tiskovou konferenci. Ke Světovému dnu chleba se PS PaC přihlásil také proto, aby se dále zkvalitňovala výroba, kultura prodeje a spotřeba této nezastupitelné potraviny.
Význam této události podpořila i akce pekařů z Michelských pekáren a.s., kteří upekli na počest této oslavy skoro 16 kg bochník chleba. Tento výrobek byl na konferenci zaregistrován do České knihy rekordů pelhřimovské agentury Dobrý den.
Pšenično-žitný chléb byl upečen unikátním výrobním postupem jako největší bochník v ČR. Po upečení vážil 15,9 kg, v průměru měřil 59 cm a byl vysoký 17 cm. Na jeho výrobu byly použity klasické pekařské suroviny a doba pečení byla 135 minut.

 

Spolupráce s charitativními projekty

Michelské pekárny pravidelně podporují a různými formami sponzorují vybrané akce Jedličkova ústavu a škol jako např. Abilympiády pro děti a mládež, akce Sdružení pro pomoc tělesně postiženým Srdíčko, setkání, která pro postižené spoluobčany pořádá společnost DUHA, rádi se připojujeme k aktuálním setkáním seniórů Městské části Praha 4 nebo Obvodního ústavu sociálně-zdravotních služeb Bulovka. To jsou jen hlavní partneři, kterým se snažíme poskytnutím vyrobků zpříjemnit jejich činnost a setkávání.

 
Aktuality Naše produkty Napsali o nás Historie O společnosti Kontakt
Michelské pekárny
Michelské pekárny
KP bruschetta

English version

Kontakt

O společnosti